BibTex RIS Kaynak Göster

AN INVESTIGATION ON THE CUSTOMER RELATIONSHIP MANAGEMENT IN FURNITURE STORES

Yıl 2004, Cilt: 5 Sayı: 2, 113 - 123, 19.03.2011

Öz

The most valuable thing for corporations is customers in today’s competitive environment. The evaluation obtained with suitable methodology is important vitally in the success of customer relationship management systems applied for the continuous customer satisfaction and devotion. Continuous customer
satisfaction, development of communication skills with customers, caring with customers’ desires and compliments before and after sale just in sale time, development of the quality of services being offered to the customers is dependent on the determining customer problems closely and giving customer focused services. In this study, it was tried to reveal the customer  relationship management, communication with
customer, customer focused sale offered before, after and just in sale time in some furniture stores located in Trabzon. It was found that the furniture stores in Trabzon have been generally trying to give customer focused sale services

MOBİLYA SATIŞ MAĞAZALARINDA MÜŞTERİ İLİŞKİLERİ YÖNETİMİ ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA

Yıl 2004, Cilt: 5 Sayı: 2, 113 - 123, 19.03.2011

Öz

Günümüzün rekabet ortamında, kurumların en değerli varlığı müşterilerdir. Müşteri memnuniyetini sürekli kılmak ve müşteri sadakatini sağlamak için uygulanan müşteri ilişkileri yönetimi
sistemlerinin başarılı olabilmesinde, doğru bir metadoloji ile uygulanacak değerlendirme hayati önem taşımaktadır. Sürekli müşteri memnuniyeti, müşterilerle iletişim becerilerinin geliştirilmesi, satış öncesi, satış anı, ve satış sonrası müşteri dilek ve  şikayetlerinin dikkate alınması, müşteri hizmet kalitesinin geliştirilip; müşteri sorunlarının yakından ve sürekli izlenmesi ile müşteri odaklı hizmet sunulmasına bağlı olmaktadır. Bu araştırmada, Trabzon ilinde faaliyet gösteren mobilya satış mağazalarında müşteri ilişkileri yönetimi, müşteri ile iletişim, satış öncesi, satış anı ve satış sonrası müşteri odaklı satış yönlülüğü ortaya konulmaya çalışılmış; Trabzon’daki mobilya satış mağazalarının genellikle müşteri odaklı satış çabasında
oldukları bulunmuştur.

Toplam 0 adet kaynakça vardır.

Ayrıntılar

Birincil Dil İngilizce
Bölüm Eski Sayılar
Yazarlar

İlker Akyüz

Yayımlanma Tarihi 19 Mart 2011
Yayımlandığı Sayı Yıl 2004Cilt: 5 Sayı: 2

Kaynak Göster

APA Akyüz, İ. (2011). AN INVESTIGATION ON THE CUSTOMER RELATIONSHIP MANAGEMENT IN FURNITURE STORES. Artvin Çoruh Üniversitesi Orman Fakültesi Dergisi, 5(2), 113-123.
AMA Akyüz İ. AN INVESTIGATION ON THE CUSTOMER RELATIONSHIP MANAGEMENT IN FURNITURE STORES. AÇÜOFD. Mart 2011;5(2):113-123.
Chicago Akyüz, İlker. “AN INVESTIGATION ON THE CUSTOMER RELATIONSHIP MANAGEMENT IN FURNITURE STORES”. Artvin Çoruh Üniversitesi Orman Fakültesi Dergisi 5, sy. 2 (Mart 2011): 113-23.
EndNote Akyüz İ (01 Mart 2011) AN INVESTIGATION ON THE CUSTOMER RELATIONSHIP MANAGEMENT IN FURNITURE STORES. Artvin Çoruh Üniversitesi Orman Fakültesi Dergisi 5 2 113–123.
IEEE İ. Akyüz, “AN INVESTIGATION ON THE CUSTOMER RELATIONSHIP MANAGEMENT IN FURNITURE STORES”, AÇÜOFD, c. 5, sy. 2, ss. 113–123, 2011.
ISNAD Akyüz, İlker. “AN INVESTIGATION ON THE CUSTOMER RELATIONSHIP MANAGEMENT IN FURNITURE STORES”. Artvin Çoruh Üniversitesi Orman Fakültesi Dergisi 5/2 (Mart 2011), 113-123.
JAMA Akyüz İ. AN INVESTIGATION ON THE CUSTOMER RELATIONSHIP MANAGEMENT IN FURNITURE STORES. AÇÜOFD. 2011;5:113–123.
MLA Akyüz, İlker. “AN INVESTIGATION ON THE CUSTOMER RELATIONSHIP MANAGEMENT IN FURNITURE STORES”. Artvin Çoruh Üniversitesi Orman Fakültesi Dergisi, c. 5, sy. 2, 2011, ss. 113-2.
Vancouver Akyüz İ. AN INVESTIGATION ON THE CUSTOMER RELATIONSHIP MANAGEMENT IN FURNITURE STORES. AÇÜOFD. 2011;5(2):113-2.
Creative Commons Lisansı
Artvin Çoruh Üniversitesi Orman Fakültesi Dergisi Creative Commons Alıntı 4.0 Uluslararası Lisansı ile lisanslanmıştır.